Restauracja włoska Pasta i basta rekomenduje rezerwowanie stolika, szczególnie w weekendy.
- System rezerwacji stolików w restauracji Pasta i basta działa online przez 24 godziny na dobę.
- W celu dokonania rezerwacji należy podać dane dotyczące rezerwacji (data, godzina rezerwacji, liczba osób) oraz dane osoby rezerwującej (imię i nazwisko, numer telefonu oraz e-mail).
- Dane te są zbierane wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia procesu rezerwacji.
- Nie podanie powyższych danych, albo podanie nieprawidłowych bądź nieprawdziwych danych, uniemożliwia dokonanie rezerwacji.
- Rezerwacje online są przyjmowane z 1-dniowym wyprzedzeniem.
- Rezerwacji z mniejszym wyprzedzeniem czasowym prosimy dokonywać telefonicznie, dzwoniąc w godzinach pracy restauracji pod numer 22 84 94 075.
- Standardowy czas, na który restauracja włoska Pasta i basta rezerwuje stoliki to 2 godziny.
- Chęć skorzystania ze stolika dłużej niż przez 2 godziny należy zaznaczyć w momencie rezerwacji stolika w polu "Uwagi".
- W polu "Uwagi" należy także umieścić wszelkie inne specjalne życzenia, dotyczące na przykład konkretnego stolika.
- Restauracja dokłada wszelkich starań, aby takie życzenia Gości uwzględnić, ale nie może zagwarantować ich realizacji, zwłaszcza w przypadku rezerwacji na dni weekendowe.
- O prawidłowo dokonanej i przyjętej rezerwacji system informuje, wysyłając na podany adres e-maila z potwierdzeniem. Rezerwacja jest skutecznie dokonana z chwilą otrzymania jej potwierdzenia.
- Dodatkowe warunki rezerwacji, o których mowa w pkt. 9 i 10 powyżej nie są wiążące dla restauracji.
- Brak e-maila z potwierdzeniem może oznaczać, że proces rezerwacji nie został prawidłowo zakończony. Radzimy w takim przypadku sprawdzić folder spam lub skontaktować się z restauracją telefonicznie.
- W dniu poprzedzającym dzień, na który została dokonana rezerwacja, system wysyła e-mail przypominający o dokonanej rezerwacji [funkcjonalność ta jest w trakcie testowania].
- W dniu, na który została dokonana rezerwacja system wysyła SMS, ponownie przypominający o dokonanej rezerwacji [funkcjonalność ta jest w trakcie testowania].
- Gwarantujemy dostępność zarezerwowanego stolika przez 15 minut po czasie, na który została dokonana rezerwacja.
- Bardzo prosimy o informację o możliwym późniejszym przybyciu. Brak takiej informacji oznacza, że restauracja nie gwarantuje dostępności stolika po upływie 15 minut.
- W każdym, wysyłanym przez nasz system rezerwacyjny e-mailu znajduje się link umożliwiający odwołanie/zmianę rezerwacji.
- Uprzejmie prosimy o odwoływanie rezerwacji, o których wiadomo, że nie zostaną wykorzystane.
- Niezależnie od systemu rezerwacji online, w godzinach pracy restauracji przyjmujemy rezerwacje także telefonicznie oraz mailowo (dane adresowe restauracji znajdują się zakładce Kontakt na samym dole strony).
- Automatyczny system rezerwacji obsługuje rezerwacje dla maksymalnie 10 osób. Chęć rezerwacji stolika dla 11 i więcej osób prosimy zgłaszać telefonicznie lub mailowo.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody poniesione przez Państwa lub osoby trzecie z powodu wystąpienia planowanych lub nieplanowanych przerw w funkcjonowaniu systemu, w tym w wyniku wszelkich awarii sieci przesyłowych, które uniemożliwiły dokonanie rezerwacji.
- Dokładamy starań, żeby system funkcjonował w sposób ciągły. Zastrzegamy, że w funkcjonowaniu systemu mogą wystąpić przerwy w celu aktualizacji danych, naprawienia błędów i dokonania innych prac konserwacyjnych.
- Nie przewidujemy publikowania informacji o planowanych przerwach w funkcjonowaniu systemu.